https://sklep.regmot.com.pl/produkty/wybor-wg-marki-samochodu/fiat/seicento,2,13803 https://www.swiat-diesla.pl/pol_m_Wtryskiwacze-Bosch-CR_TOYOTA-6715.html

Następcą polskiego Fiata, kolejnym etapem rozwoju polskiej motoryzacji, miał zostać, i zapewne tak się właśnie stało, samochód FSO Polonez.

Przez wiele lat jego najróżniejsze modele stanowiły sedno naszego motoryzacyjnego rynku.

Były synonimem nowości i innych trendów w polskiej motoryzacji.

Ze względu na swoją historię, a także i pewnego rodzaju długowieczność produkcji, stały się dla wielu symbolem klasycznego polskiego auta, które na stałe wpisało się w obraz naszych dróg.

Jednakże nigdy nie zajęły miejsca tak poczytnego, jak jego poprzednicy.

Wcześniejsze auta były synonimem pewnego luksusu, nie były tak ogólnie dostępne, za to były bardzo pożądane i dlatego też, tak głęboko ich wygląd utkwił w wielu sercach, wywołując niemały sentyment.

Oczywiście ma tutaj też znaczenie czas, jaki upłynął od momentu zakończenia produkcji poszczególnych modeli, jednakże pomimo, iż linia Poloneza różniła się tak bardzo od poprzedników, nie jest ona tak charakterystyczna dla tamtych czasów, acz przez część motoryzacyjnych pasjonatów, uważana za klasyczną.

Rozcieńczalniki do lakierów samochodowych Profix